LG F1492TD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F1492TD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Sjuul 18-03-2017

Na 5 jaar naar de schroothoop

Geschreven voor: LG F1492TD

Op zich een fijne machine qua gebruik en wasresultaat maar al na 1 jaar een nieuwe trommel erin moeten laten zetten omdat deze scheef zat, toen ook grijze strepen op het wasgoed en nu na 5 jaar zijn de lagers kapot, dus kan ie naar de schroothoop......leuk dat ze 10 jaar garantie ik de direct drive motor geven maar volgens de monteur gaat die motor ook praktisch nooit kapot, dus beter meer garantie op andere delen geven! Nu op zoek naar een ander merk...

Pluspunten

• Redelijk droog na centrifugeren.
  • Veel programma's waaronder korte was 30 minuten
  • Eindmuziekje is handig omdat hij op zolder staat

Minpunten

• Snel kapot
  • Grijze strepen in was

23465 06-03-2015
Geschreven voor: LG F1492TD

Wasmachine na 2 en half jaar volledig total loss.
Al langer zwarte strepen in de was. Na de garantie periode begon de ellende pas goed.
Nooit geen LG meer voor mij. Nu maar een Miele gekocht met 10 jaar garantie.

ikkes11 03-09-2012
Geschreven voor: LG F1492TD

perfecte wasmachine. was is al zeer droog na centrufugeren. mijn enige minpunt is dat het start en eindgeluid niet uitgezet kan worden

gzngvmdted 08-05-2012
Geschreven voor: LG F1492TD

deze aangeschaft ter vervanging van 11 jaar oude lg in ongeveer dezelfde uitvoering eerste indruk is goed het wasresultaat is perfect en veel beter als voorheen en het geluid is bijna onhoorbaar tijdens normaal wassen het enigste minpunt is de harde tikken bij de gedoseerde water inname kwestie van wennen denk ik.